Treeningud

E-N  6:30-23:00
R  6:30-22:00
L-P 9:00-22:00

Sinu klubi

Spin + Core

Treeningu kirjeldus

  • x
    Treeningu kestvus

    45min, 60min, 75min

  • c
    Treeningu intensiivsus

    Keskmine - kõrge

  • y
    Põletatavad kalorid

    300-700 kcal

  • z
    Lihasgrupid

    Jalalihased, tuharalihased, kerelihased, aeroobne võimekus.

  • A
    Enne treeningut vaja teada

    Pane selga mugavad treeningriided ja spordijalanõud ning haara kaasa treeningrätik ja vesi.

  • B
    Oodatavad tulemused

    Kaalulangetus, aeroobse võimekuse tõstmine, tugevamad kerelihased, alakeha lihasrühmade tugevdamine.

Treening algab mugava sõiduasendi leidmisega. Tunni alguses reguleeritakse sadula ja lenkstangi kõrgus ja kaugus, tutvutakse ratta lisaseadmetega. Tunni soojendusosas harjutatakse sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi. Tunni põhiosas vahelduvad raskemad ja kergemad harjutused koos taastumisosaga umbes 3 - 4-minutiliste lõikudena. Treeningus kasutatakse istudes ja seistes mäkketõuse ning jumpse. Treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha,  samuti edasijõudnutele, kes tahavad oma tehnikat kontrollida ja teadmisi värskendada. Treeningu teine osa -CORE  keskendub kerelihaste treenimisele matil. Treeningu teine osa toimub suures saalis või jõusaali teise korruse venitusalas.  

Proovi meie teisi treeninguid

Spin L1
Zumba
WeekendAqua
BODYBALANCE®
XL
BODYCOMBAT®
Spin L2
AquaAerobics
Seenioride Võimlemine
BODYPUMP®
DanceMix
Yoga
AquaFit
DanceFit
Pilates
VORM
AquaDance
VORM - Kerelihased
ZUMBA GOLD
VinyasaFlow
VORM - Jala-ja tuharalihased
Shindo
AquaTone
DANCE
CoreFit
YogafunC
Süvavee Aeroobika
SeniorsAqua
deepWORK®
Selja ERI
StripDance
Tantsujooga
KõhtSelgTuhar
Süvavee jooks
AquaMix
Functional Training
bodyART
AquaCore
Piloxing
YinYoga
PilatesFunc
AquaHIIT
DeepWORK®
AquaDynamics
WaterBalance
Aqua
AquaChallenge
AquaBox
Mom's Aqua'40