r

Treeningplaan

E-N 6:30-23:00 | R 6:30-22:00 | L-P 9:00-22:00

1. juuni - 31. august 2019
E-N 6:30-22:00 | R 6:30-21:00 | L-P 9:00-21:00

Sinu klubi
10.06.2019 - 16.06.2019
07:20
18:30
18:45
  • E
    Rohkem infot

    Spin L1

    Agnes Kukk

    Spinningu saal
    E 10.06.2019 18:30–19:30

    Treening algab mugava sõiduasendi leidmisega. 10 minuti jooksul reguleeritakse sadula ja lenkstangi kõrgus ja kaugus, tutvutakse ratta lisaseadmetega. Tunni soojendusosas harjutatakse 10 minutit sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi. Tunni põhiosas vahelduvad raskemad ja kergemad harjutused koos taastumisosaga umbes 3 - 4-minutiliste lõikudena. Level 1 treeningus kasutatakse istudes ja seistes mäkketõuse ning jumpse. Level1 treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha, samuti edasijõudnutele, kes tahavad oma tehnikat kontrollida ja teadmisi värskendada.


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • T
    Rohkem infot

    MorningSpin

    Maris Lillep

    Spinningu saal
    T 11.06.2019 07:20–08:10

    Treening algab mugava sõiduasendi leidmisega. Tunni alguses reguleeritakse sadula ja lenkstangi kõrgus ja kaugus, tutvutakse ratta lisaseadmetega. Tunni soojendusosas harjutatakse sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi. Tunni põhiosas vahelduvad raskemad ja kergemad harjutused koos taastumisosaga umbes 3 - 4-minutiliste lõikudena. Treeningus kasutatakse istudes ja seistes mäkketõuse ning jumpse. Treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha, samuti edasijõudnutele, kes tahavad oma tehnikat kontrollida ja teadmisi värskendada. Haara kaasa treeningrätik ja joogipudel!


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • K
  • N
    Rohkem infot

    Spin L1 + Core

    Agnes Kukk

    Tallinna klubi
    N 13.06.2019 18:45–20:15

    Rahulikus tempos kulgev tund keskendub pikkadele venitustele. Asendites püsimisel ( 3 - 5 min) toimub läbi venituste ja lõdvestuste pidev sidekoe stimulatsioon, mis parandab liigeste olukorda ja liikuvust . See omakorda suurendab kogu keha liikuvusulatust ( painduvust). Sujuvad liikumised ja rahulik mõtestatud hingamine aitavad laadida keha energiasüsteemi ning suunavad väga loomulikul viisil meie tähelepanu sissepoole, luues lõdvestunud, meditatiivse seisundi. Tund sobib nii alustajatele, kui edasijõudnutele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • R
  • L
  • P