Treeningplaan

Septembrist E-N 06:30-23:00 | R 06:30-22:00 | L-P 09:00-22:00

Treening toimub min 3 inimese osalemisel.

 

Sinu klubi
21.09.2020 - 27.09.2020
07:20
18:45
19:00
  • E
    Rohkem infot

    Spin L1

    Agnes Kukk

    Spinning
    E 21.09.2020 19:00–20:00

    Treening algab mugava sõiduasendi leidmisega. 10 minuti jooksul reguleeritakse sadula ja lenkstangi kõrgus ja kaugus, tutvutakse ratta lisaseadmetega. Tunni soojendusosas harjutatakse 10 minutit sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi. Tunni põhiosas vahelduvad raskemad ja kergemad harjutused koos taastumisosaga umbes 3 - 4-minutiliste lõikudena. Level 1 treeningus kasutatakse istudes ja seistes mäkketõuse ning jumpse. Level1 treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha, samuti edasijõudnutele, kes tahavad oma tehnikat kontrollida ja teadmisi värskendada.


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • T
    Rohkem infot

    Morning Spin

    Maris Lillep

    Spinning
    T 22.09.2020 07:20–08:10

    Treening algab mugava sõiduasendi leidmisega. Tunni alguses reguleeritakse sadula ja lenkstangi kõrgus ja kaugus, tutvutakse ratta lisaseadmetega. Tunni soojendusosas harjutatakse sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi. Tunni põhiosas vahelduvad raskemad ja kergemad harjutused koos taastumisosaga umbes 3 - 4-minutiliste lõikudena. Treeningus kasutatakse istudes ja seistes mäkketõuse ning jumpse. Treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha, samuti edasijõudnutele, kes tahavad oma tehnikat kontrollida ja teadmisi värskendada.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Spin L1 + Core

    Agnes Kukk

    Spinning
    T 22.09.2020 19:00–20:45

    55-minutiline Spin ja 45-minutiline Core. Treening algab soojendusega ning erinevate sõiduasendite harjutamisega. Tunni intervall meetodil põhiosa moodustavad raskema ja kergema koormusega harjutused ning taastumised. See on suurepärane treening aeroobse võimekuse parandamiseks või treeningpõhja üles ehitamiseks , samuti ideaalne treening kehakaalu langetamiseks. Tunni koormust saab igaüks ise vastavalt oma enesetundele ja treenitusele reguleerida. Alustajal spinningutreeningu külastajal aitab treener ratta treenija jaoks sobivaks seadistada. Level1 treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha, samuti edasijõudnutele, kes tahavad oma tehnikat kontrollida ja teadmisi värskendada.


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • K
    Rohkem infot

    Fat Burner Spin

    Meeme Männiste

    Spinning
    K 23.09.2020 18:45–19:40

    Burner treening on mõõduka ja keskmise intensiivsusega siserattatreening, mille jooksul treenitakse peamiselt keskmistel pulsisagedustel, ehk rasvapõletusstoonis. Treeningu jooksul kulub 400 - 700 kcal. Treeningus hoitakse ühtlast flow-d, tehnikate ja etappide vahetus toimub sujuvalt, pikki pause ei peeta. Omavahel kombineeritakse siserattasõidu põhitehnikaid. Burner sobib nii treenimisega alustajatele, kui ka edasi jõudnud treenijatele, selle lihtne ülesehitus ja kasutatavad tehnikad lubavad nõrgematel treenida oma võimetele kohaselt, kuid ka tugevamad treenijad saavad panna end proovile. Treeningus kasutatavad tehnikad ja tempod on sõbralikud liigestele, seega on Burner sobiv ka põlve- jt liigeste probleemide korral. Treening algab vajadusel rataste seadistuste kontrolliga ning 8 -10 min. soojendusega. Põhiosa pikkus on orienteeruvalt 30-35 min, millele järgnevad lõputaastumine ja venitused.


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • N
    Rohkem infot

    Morning Spin

    Meeme Männiste

    Spinning
    N 24.09.2020 07:20–08:10

    Treening algab mugava sõiduasendi leidmisega. Tunni alguses reguleeritakse sadula ja lenkstangi kõrgus ja kaugus, tutvutakse ratta lisaseadmetega. Tunni soojendusosas harjutatakse sõiduasendit ja katsetatakse erinevaid koormusi. Tunni põhiosas vahelduvad raskemad ja kergemad harjutused koos taastumisosaga umbes 3 - 4-minutiliste lõikudena. Treeningus kasutatakse istudes ja seistes mäkketõuse ning jumpse. Treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha, samuti edasijõudnutele, kes tahavad oma tehnikat kontrollida ja teadmisi värskendada.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Spin L1 + Core

    Agnes Kukk

    Spinning
    N 24.09.2020 19:00–20:45

    55-minutiline Spin ja 45-minutiline Core. Treening algab soojendusega ning erinevate sõiduasendite harjutamisega. Tunni intervall meetodil põhiosa moodustavad raskema ja kergema koormusega harjutused ning taastumised. See on suurepärane treening aeroobse võimekuse parandamiseks või treeningpõhja üles ehitamiseks , samuti ideaalne treening kehakaalu langetamiseks. Tunni koormust saab igaüks ise vastavalt oma enesetundele ja treenitusele reguleerida. Alustajal spinningutreeningu külastajal aitab treener ratta treenija jaoks sobivaks seadistada. Level1 treening sobib kõigile, kes pole varem spinningut või rattasõitu harrastanud, kuid tahavad selle alaga tutvust teha, samuti edasijõudnutele, kes tahavad oma tehnikat kontrollida ja teadmisi värskendada.


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • R
  • L
  • P