Treeningplaan

E-N 06:30-23:00 | R 06:30-22:00 | L-P 09:00-22:00

Treening toimub min 3 inimese osalemisel.

 

Sinu klubi
23.11.2020 - 29.11.2020
07:20
08:00
09:10
10:00
10:15
10:30
12:00
12:15
16:30
16:45
17:00
17:30
17:45
18:00
18:10
18:30
18:50
19:00
19:30
20:00
  • E
    Rohkem infot

    BODYPUMP®

    Maris Lillep

    Suur saal
    E 23.11.2020 07:20–08:15

    Klassikaliste ja tõhusate lihasharjutuste programm, mida tehakse 3-kuuliste tsüklitena. 55-minutilises kõiki lihasrühmi hõlmavas treeningus arendatakse lihasvastupidavust ja kasutatakse abivahenditena kange, kettaid ja hantleid. Igaüks saab valida vastavalt oma vormile sobivad lisaraskused mistõttu sobib BODYPUMP® hästi alles liikumisharrastusega alustajatele kui ka juba kogenud treenijatele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Kõht Selg Tuhar 45´

    Triin Villemson

    Suur saal
    E 23.11.2020 10:00–10:45

    45-minutiline treening, mis algab 5 - 7 minutilise soojendusega kus kasutatakse väga lihtsaid harjutusi. Treeningu põhirõhk on kerelihaste (kõhu, selja, tuharate) lihasvastupidavus harjutustel. Kasutatakse erinevaid abivahendeid: stepipink, hantlid, bodybar, kummilint, pallid. Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnutele, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv ka meestele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Fat Burning 55´

    Margit Adamson

    Suur saal
    E 23.11.2020 16:30–17:25

    55-minutiline lihtsate liikumistega, tempokas (hoogne) kogu keha treening, kus treenitakse vastupidavust. Tulemusena saab sellise treeninguga parandada südame ja veresoonkonna tööd (vastupidavust) ning kiirendada ainevahetust (rasvapõletus). Sobib nii algajatele, kui ka edasijõudnutele. Cardio - aitab kiiremini saavutada soovitud vormi.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Body Toning

    Inger Gornischeff

    Suur saal
    E 23.11.2020 17:30–18:25

    Treening algab 5 - 7 minutilise soojendusega kus kasutatakse väga lihtsaid harjutusi. Treeningu põhirõhk on lihasvastupidavus harjutustel. Kasutatakse erinevaid abivahendeid: stepipink, hantlid, bodybar, kummilint, pallid. Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnutele, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv ka meestele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    VORM

    Margus Rööpmann

    Treeningud jousaalis
    E 23.11.2020 18:00–18:55

    Vorm on 55-minutilne kõiki keha suuremaid lihasgruppe treeniv tund. Lihaseid ja seega ka keha vormiv treening ringtreeningu võtmes, mis koosneb vabade - ja omakeha raskusega sooritatud harjutustest. Treeningusse on oodatud kõik , kes soovivad pakutud jõusaalitreeningutega oma treeningplaani mitmekesistada , samuti jõusaalitreeningutega tutvust teha. Treeninguks palume koguneda jõusaali teise korrusele funktsionaalsel alal.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    BODYPUMP®

    Mari Emili Sonist

    Suur saal
    E 23.11.2020 19:30–20:25

    Klassikaliste ja tõhusate lihasharjutuste programm, mida tehakse 3-kuuliste tsüklitena. 55-minutilises kõiki lihasrühmi hõlmavas treeningus arendatakse lihasvastupidavust ja kasutatakse abivahenditena kange, kettaid ja hantleid. Igaüks saab valida vastavalt oma vormile sobivad lisaraskused mistõttu sobib BODYPUMP® hästi alles liikumisharrastusega alustajatele kui ka juba kogenud treenijatele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • T
    Rohkem infot

    FitX

    Andres Rästas

    Suur saal
    T 24.11.2020 08:00–08:55

    Jalad ilusaks, kann ümaraks, käed saledaks ja kõhulihased tugevaks: kõik FitX! Palju erinevaid jõuharjutusi ning mõnikord ka intensiivset intervall-treeningut. Intensiivsust saab iga inimene ise endal reguleerida, seega trenn sobib kõikidele. Kui otsid tugevamaid lihaseid, kalorite põletust, head enesetunnet või eesmärkide poole liikumist, siis seda leiad FitX trennist! Treeninguks palume koguneda jõusaali teise korrusele funktsionaalsel alal.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    BODYPUMP®

    Margit Adamson

    Suur saal
    T 24.11.2020 16:45–17:40

    Klassikaliste ja tõhusate lihasharjutuste programm, mida tehakse 3-kuuliste tsüklitena. 55-minutilises kõiki lihasrühmi hõlmavas treeningus arendatakse lihasvastupidavust ja kasutatakse abivahenditena kange, kettaid ja hantleid. Igaüks saab valida vastavalt oma vormile sobivad lisaraskused mistõttu sobib BODYPUMP® hästi alles liikumisharrastusega alustajatele kui ka juba kogenud treenijatele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    FitX

    Andres Rästas

    Treeningud jousaalis
    T 24.11.2020 17:30–18:25

    Jalad ilusaks, kann ümaraks, käed saledaks ja kõhulihased tugevaks: kõik FitX! Palju erinevaid jõuharjutusi ning mõnikord ka intensiivset intervall-treeningut. Intensiivsust saab iga inimene ise endal reguleerida, seega trenn sobib kõikidele. Kui otsid tugevamaid lihaseid, kalorite põletust, head enesetunnet või eesmärkide poole liikumist, siis seda leiad FitX trennist! Treeninguks palume koguneda jõusaali teise korrusele funktsionaalsel alal.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Kõht Selg Tuhar 45´

    Triin Villemson

    Suur saal
    T 24.11.2020 18:50–19:35

    45-minutiline treening, mis algab 5 - 7 minutilise soojendusega kus kasutatakse väga lihtsaid harjutusi. Treeningu põhirõhk on kerelihaste (kõhu, selja, tuharate) lihasvastupidavus harjutustel. Kasutatakse erinevaid abivahendeid: stepipink, hantlid, bodybar, kummilint, pallid. Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnutele, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv ka meestele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Broneeritud

    Suur saal
    T 24.11.2020 20:00–20:45


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • K
    Rohkem infot

    BODYPUMP®

    Maris Lillep

    Suur saal
    K 25.11.2020 07:20–08:15

    Klassikaliste ja tõhusate lihasharjutuste programm, mida tehakse 3-kuuliste tsüklitena. 55-minutilises kõiki lihasrühmi hõlmavas treeningus arendatakse lihasvastupidavust ja kasutatakse abivahenditena kange, kettaid ja hantleid. Igaüks saab valida vastavalt oma vormile sobivad lisaraskused mistõttu sobib BODYPUMP® hästi alles liikumisharrastusega alustajatele kui ka juba kogenud treenijatele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    VORM

    Susan Keedus

    Treeningud jousaalis
    K 25.11.2020 10:30–11:20

    Vorm on 50-minutilne kõiki keha suuremaid lihasgruppe treeniv tund. Lihaseid ja seega ka keha vormiv treening ringtreeningu võtmes, mis koosneb vabade - ja omakeha raskusega sooritatud harjutustest. Treeningusse on oodatud kõik , kes soovivad pakutud jõusaalitreeningutega oma treeningplaani mitmekesistada , samuti jõusaalitreeningutega tutvust teha. Treeninguks palume koguneda jõusaali teise korrusele funktsionaalsel alal.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    VORM +

    Susan Keedus

    Treeningud jousaalis
    K 25.11.2020 17:45–18:35

    Vorm on 50-minutiline kõiki keha suuremaid lihasgruppe treeniv tund. Lihaseid ja seega ka keha vormiv treening ringtreeningu võtmes, mis koosneb vabade - ja omakeha raskusega sooritatud harjutustest. Treeningusse on oodatud kõik , kes soovivad pakutud jõusaalitreeningutega oma treeningplaani mitmekesistada , samuti jõusaalitreeningutega tutvust teha. Treeninguks palume koguneda jõusaali teise korruse funktsionaalsele alale.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    BODYCOMBAT®

    Laura Herne

    Suur saal
    K 25.11.2020 18:30–19:25

    BODYCOMBAT® on Les Mills süsteemi kuuluv erinevatest võitluskunstidest inspireeritud treeningprogramm. Tund on üles ehitatud kindlatele liikumiskombinatsioonidele ja harjutustele millest moodustatud 3 kuune treeningprogramm. Kõrge intensiivsusega BODYCOMBAT® tunnis arendatakse üldist vastupidavust, koordinatsiooni ja õpitakse tajuma oma jõudu ning seda konstruktiivselt rakendama. Tunnis treenitakse tasakaalustatult nii üla- kui ka alakeha ja samuti keha keskosa lihaseid


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • N
    Rohkem infot

    VORM +

    Susan Keedus

    Treeningud jousaalis
    N 26.11.2020 09:10–10:00

    Vorm on 50-minutiline kõiki keha suuremaid lihasgruppe treeniv tund. Lihaseid ja seega ka keha vormiv treening ringtreeningu votmes, mis koosneb seadmetel ning vabade - ja omakeha raskusega sooritatud harjutustest. Samuti kasutatakse Connexuse masinat 2.korruse jõusaalis. Treeningusse on oodatud kõik, kes soovivad pakutud jõusaalitreeningutega oma treeningplaani mitmekesistada, samuti jõusaalitreeningutega tutvust teha. Treeninguks palume koguneda jõusaali esimesele korrusele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    BODYPUMP®

    Margit Adamson

    Suur saal
    N 26.11.2020 10:00–10:55

    Klassikaliste ja tõhusate lihasharjutuste programm, mida tehakse 3-kuuliste tsüklitena. 55-minutilises kõiki lihasrühmi hõlmavas treeningus arendatakse lihasvastupidavust ja kasutatakse abivahenditena kange, kettaid ja hantleid. Igaüks saab valida vastavalt oma vormile sobivad lisaraskused mistõttu sobib BODYPUMP® hästi alles liikumisharrastusega alustajatele kui ka juba kogenud treenijatele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Kõht Selg Tuhar 45´

    Enn Meiesaar

    Suur saal
    N 26.11.2020 12:00–12:45

    45-minutiline treening, mis algab 5 - 7 minutilise soojendusega kus kasutatakse väga lihtsaid harjutusi. Treeningu põhirõhk on kerelihaste (kõhu, selja, tuharate) lihasvastupidavus harjutustel. Kasutatakse erinevaid abivahendeid: stepipink, hantlid, bodybar, kummilint, pallid. Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnutele, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv ka meestele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    NB! UUS AEG! VORM

    Margus Rööpmann

    Treeningud jousaalis
    N 26.11.2020 17:30–18:25

    Vorm on 55-minutilne kõiki keha suuremaid lihasgruppe treeniv tund. Lihaseid ja seega ka keha vormiv treening ringtreeningu võtmes, mis koosneb vabade - ja omakeha raskusega sooritatud harjutustest. Treeningusse on oodatud kõik , kes soovivad pakutud jõusaalitreeningutega oma treeningplaani mitmekesistada , samuti jõusaalitreeningutega tutvust teha. Treeninguks palume koguneda jõusaali teise korrusele funktsionaalsel alal.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Fat Burning 45´

    Margit Adamson

    Suur saal
    N 26.11.2020 18:10–18:55

    45-minutiline lihtsate liikumistega, tempokas (hoogne) kogu keha treening, kus treenitakse vastupidavust. Tulemusena saab sellise treeninguga parandada südame ja veresoonkonna tööd (vastupidavust) ning kiirendada ainevahetust (rasvapõletus). Sobib nii algajatele, kui ka edasijõudnutele. Cardio - aitab kiiremini saavutada soovitud vormi.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    BODYPUMP®

    Margit Adamson

    Suur saal
    N 26.11.2020 19:00–19:55

    Klassikaliste ja tõhusate lihasharjutuste programm, mida tehakse 3-kuuliste tsüklitena. 55-minutilises kõiki lihasrühmi hõlmavas treeningus arendatakse lihasvastupidavust ja kasutatakse abivahenditena kange, kettaid ja hantleid. Igaüks saab valida vastavalt oma vormile sobivad lisaraskused mistõttu sobib BODYPUMP® hästi alles liikumisharrastusega alustajatele kui ka juba kogenud treenijatele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Broneeritud

    Suur saal
    N 26.11.2020 20:00–20:45


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • R
    Rohkem infot

    FatBurning 45'

    Margit Adamson

    Suur saal
    R 27.11.2020 10:15–11:00

    45-minutiline lihtsate liikumistega, tempokas (hoogne) kogu keha treening, kus treenitakse vastupidavust. Tulemusena saab sellise treeninguga parandada südame ja veresoonkonna tööd (vastupidavust) ning kiirendada ainevahetust (rasvapõletus). Sobib nii algajatele, kui ka edasijõudnutele. Cardio - aitab kiiremini saavutada soovitud vormi.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    Body Toning

    Inger Gornischeff

    Suur saal
    R 27.11.2020 17:00–17:55

    Treening algab 5 - 7 minutilise soojendusega kus kasutatakse väga lihtsaid harjutusi. Treeningu põhirõhk on lihasvastupidavus harjutustel. Kasutatakse erinevaid abivahendeid: stepipink, hantlid, bodybar, kummilint, pallid. Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnutele, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv ka meestele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    FitX

    Andres Rästas

    Treeningud jousaalis
    R 27.11.2020 17:30–18:25

    Jalad ilusaks, kann ümaraks, käed saledaks ja kõhulihased tugevaks: kõik FitX! Palju erinevaid jõuharjutusi ning mõnikord ka intensiivset intervall-treeningut. Intensiivsust saab iga inimene ise endal reguleerida, seega trenn sobib kõikidele. Kui otsid tugevamaid lihaseid, kalorite põletust, head enesetunnet või eesmärkide poole liikumist, siis seda leiad FitX trennist! Treeninguks palume koguneda jõusaali teise korrusele funktsionaalsel alal.


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • L
    Rohkem infot

    Body Toning

    Enn Meiesaar

    Suur saal
    L 28.11.2020 10:00–10:55

    Treening algab 5 - 7 minutilise soojendusega kus kasutatakse väga lihtsaid harjutusi. Treeningu põhirõhk on lihasvastupidavus harjutustel. Kasutatakse erinevaid abivahendeid: stepipink, hantlid, bodybar, kummilint, pallid. Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnutele, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv ka meestele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    BODYPUMP®

    Mari Emili Sonist

    Suur saal
    L 28.11.2020 16:45–17:40

    Klassikaliste ja tõhusate lihasharjutuste programm, mida tehakse 3-kuuliste tsüklitena. 55-minutilises kõiki lihasrühmi hõlmavas treeningus arendatakse lihasvastupidavust ja kasutatakse abivahenditena kange, kettaid ja hantleid. Igaüks saab valida vastavalt oma vormile sobivad lisaraskused mistõttu sobib BODYPUMP® hästi alles liikumisharrastusega alustajatele kui ka juba kogenud treenijatele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
  • P
    Rohkem infot

    BODYPUMP®

    Margit Adamson

    Suur saal
    P 29.11.2020 12:15–13:10

    Klassikaliste ja tõhusate lihasharjutuste programm, mida tehakse 3-kuuliste tsüklitena. 55-minutilises kõiki lihasrühmi hõlmavas treeningus arendatakse lihasvastupidavust ja kasutatakse abivahenditena kange, kettaid ja hantleid. Igaüks saab valida vastavalt oma vormile sobivad lisaraskused mistõttu sobib BODYPUMP® hästi alles liikumisharrastusega alustajatele kui ka juba kogenud treenijatele.


    Broneerimiseks pead sisse logima
    Rohkem infot

    BODYCOMBAT®

    Laura Herne

    Suur saal
    P 29.11.2020 17:00–17:55

    BODYCOMBAT® on Les Mills süsteemi kuuluv erinevatest võitluskunstidest inspireeritud treeningprogramm. Tund on üles ehitatud kindlatele liikumiskombinatsioonidele ja harjutustele millest moodustatud 3 kuune treeningprogramm. Kõrge intensiivsusega BODYCOMBAT® tunnis arendatakse üldist vastupidavust, koordinatsiooni ja õpitakse tajuma oma jõudu ning seda konstruktiivselt rakendama. Tunnis treenitakse tasakaalustatult nii üla- kui ka alakeha ja samuti keha keskosa lihaseid


    Broneerimiseks pead sisse logima