r

Treenerid

E-N 6:30-23:00 | R 6:30-22:00 | L-P 9:00-22:00

1. juuni - 31. august 2019
E-N 6:30-22:00 | R 6:30-21:00 | L-P 9:00-21:00

Sinu klubi

Susan Keedus

Susan Keedus

Personaaltreener, Rühmatreener

Susan on tegelenud spordiga aktiivselt juba lapseeast saati ning harrastanud enamusi populaarsemaid spordialasid, kust eelkõige võiks välja tuua korvpalli, mida ta mängis lausa 10 aastat. Peale keskkooli läks ta ülikooli Inglismaale, kus omandas ka spordialase bakalaureusekraadi. Ühe semestri oma teisest õppeaastast tudeeris ta ka Austraalias vahetusüliõpilasena.

 

Susan endast ja oma treeningutest:

“Mulle on liikumine ja tervislik eluviis alati väga südamelähedased teemad olnud, nendega tegelemine tagab minu jaoks nii füüsilise kui vaimse rahulolu. Personaaltreeneritöös tegelen ma pigem harrastajatega- inimestega, kes oma tavatöö kõrvalt soovivad saada paremasse vormi, võtta kaalust alla ning kasvatada mõõdukalt lihasmassi. Ka toitumisnõustamine ning jõusaali/treeningkava aitavad toetada sind eesmärkideni jõudmisel ning väsimuse seljatamisel! Tule trenni!:)”

Töökogemus:
Alates 2012

Haridus:
Tallinna Reaalkool, Gustav Adolfi Gümnaasium, University of Birmingham (UK), William Angliss (AUS), TTÜ

Sportlikud saavutused:
TLÜ Rekreatsioonikorralduse lühikursus / Les Mills BODYPUMP® instruktor / FAF siseratta treeneri litsents / FAF füüsilise treeningu ja heaolu treeneri litsents / E-Fit jookustreeningute juhendaja tunnistus / SaunaYoga rahvusvaheliselt litsentseeritud treener / EOK Kulturismi, fitnessi ning jõusaali EKR 3 ja 4 taseme koolitus / M.I. Massaažikooli tunnistus- ‘Klassikaline massaaž’ / EPTL lisakoolitused personaaltreeneritele / binud erinevad täiendkoolitused: vesiaeroobika; synrgy; NTC; bosu; aeroobika; TRX; escape jt)  

Treeningud:
VORM, AquaMix

Kontakt:
susan@Impuls.ee

Vähem kaalu, kergem elu!

Treeningrühm on inimestele, kes soovivad langetada liigset kehakaalu parema tervise ja mõnusa enesetunde saavutamise eesmärgil ning soovivad saada sõbraks oma kehaga. Treeningud toimuvad Tallinna Impuls Spordiklubis 3-6 korda nädalas vastavalt erialast koolitust omava XL- rühmajuhi ja konsultandi Maiu Herzmanni poolt Sulle koostatud individuaalsele treeningprogrammile. Treeninguteks on rühmatreeningud vees, iseseisev töö jõusaalis, valikul osalemine saali rühmatreeningutes, individuaalsed harjutused treenimaks iseseisvalt kodus. Suvisel perioodil on kavas õuetreeningud ja matkad. Kaalujälgimine koos õigete treeningutega tagavad tulemuse. Eesmärgile suunatud treenimine treeneri pideva jälgimise all. Rühm sobib ideaalselt ka neile, kel puudub eelnev treenimiskogemus ja kes vajavad pidevat personaalset tuge treeneri poolt alustamaks sihipärase treenimisega.

Lisaks toimub regulaarselt toitumisalane nõustamine, menüü jälgimine, toitumissoovitused ja individuaalsed nõuanded.
Tule ja võta KAALUST ALLA koos meiega!