r

IMPULS blogi

VESIAEROOBIKA

Blogi |  06. september 2018

VESIAEROOBIKA

Vesiaeroobika sobib kõigile treenitustasemest sõltumata. Vees treenimine annab hea üldfüüsilise koormuse, parandab südame tegevust, suurendab lihastoonust, arendab painduvust ja koordinatsiooni, vähendab rasva osakaalu organismis ning annab suurepärase enesetunde. Vesiaeroobika sobib väga hästi ka rasedatele, eakatele, ülekaalulistele ja samuti liigeseprobleemide korral.

 

Vali endale sobiv treening ja tule liikuma! Vesi teeb imet.

Meeme Männiste:

Meeme Männiste: "olin mägirattasõidus lausa “elukutseline harrastaja”"

Meie spinningutreenerite kuldvarasse kuuluv Meeme Männiste on tõeliselt mitmekülgne inimene. Uurisime ka temalt, millal sai alguse huvi rattaspordi vastu ning kuidas armastab ta veeta oma vaba aega.

Loe edasi

Teised postitused

IMPULS ESITLEB: JÕUSAALI SEERIAVÕISTLUS / 2. ETAPP

IMPULS ESITLEB: JÕUSAALI SEERIAVÕISTLUS / 2. ETAPP

IMPULS ESITLEB: JÕUSAALI SEERIAVÕISTLUS / 2. ETAPP

 

Loe edasi

Uusaastalubaduste andmine on lihtne aga kuidas need ka täide viia?

Uusaastalubaduste andmine on lihtne aga kuidas need ka täide viia?

Uusaastalubaduste andmine on lihtne aga kuidas need ka täide viia?

Igal aastavahetusel jagatakse uusaastalubadusi, julgemad küsivad ka eelmisel aastal antud lubaduste täitmise kohta. Loe lähemalt, kui kaua kulub uue harjumuse tekitamiseks, et antud lubadusest seekord edukalt kinni pidada!

Loe edasi