IMPULS blogi

VESIAEROOBIKA

Blogi |  06. september 2018

VESIAEROOBIKA

Vesiaeroobika sobib kõigile treenitustasemest sõltumata. Vees treenimine annab hea üldfüüsilise koormuse, parandab südame tegevust, suurendab lihastoonust, arendab painduvust ja koordinatsiooni, vähendab rasva osakaalu organismis ning annab suurepärase enesetunde. Vesiaeroobika sobib väga hästi ka rasedatele, eakatele, ülekaalulistele ja samuti liigeseprobleemide korral.

 

Vali endale sobiv treening ja tule liikuma! Vesi teeb imet.

SportID abiga on sporditoetuse haldamine lihtsam

SportID abiga on sporditoetuse haldamine lihtsam

Ettevõtjatel on hea võimalus maksta 2018. aastast oma töötajatele teatud ulatuses maksuvaba sporditoetust. Paraku tekitab selle haldamine täiendavat tööd nii töötajale, ettevõtjale kui raamatupidajale. Vaata lähemalt, mis väärtus pakub SportID keskkond ettevõtjatele, raamatupidajatele ja töötajatele.

Loe edasi

Teised postitused

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Pea iga treenija üheks niinimetatud treeningvahendiks on joogipudel. Täpsemalt, pudelis loksuv jook – on selleks siis vesi või midagi tummisemat. Räägime lähemalt, miks on vedeliku tarbimine treenijale oluline, ka rühmatreeningu külastajale. Keskendume täna sellele, kuidas mõjub organismile lihtsalt vee joomine ja vedelikupuudusesse jäämine.

Loe edasi

Agnes Kukk:

Agnes Kukk: "Spinning võitis mu südame!❤️"

Agnes Kukk: "Spinning võitis mu südame!❤️"

Saame lähemalt tuttavaks meie spinningutreener Agnesega. Uurisime lähemalt, milline oli tema teekond treeneriks saamiseni ning millistel rattavõistlustel tema endale väljakutseid esitab.

Loe edasi