IMPULS blogi

Trenni teeme... pühapäeval

Personaaltreener soovitab |  04. juuni 2014

Trenni teeme... pühapäeval

Tööl on hullumaja, sest tähtajad on kukil. Lapsed on tarvis koolist trenni vedada, remont on pooleli ja siis veel nõuab abikaasa oma... kust ma selle aja trenniks veel võtan? Tuttav? Tüüpiline? Mõtle, kas mõni tund terve nädala jooksul on enda peale tõesti nii palju kulutada?

Muidugi tuleb ette selliseidki perioode, mil töö ja pere hõivab tõesti kogu aja. Võib-olla tekib mõni vaba hetk aga nädalavahetusel? Kuigi see lahendus pole kõige optimaalsem ja kehale mõistlikum variant, on targasti planeerides ka üksnes nädalavahetustel treenides võimalik tublisid tulemusi saada. Eriti kui eesmärk on kaalu langetada või seda normis hoida. Loe sellest lähemalt siit.

Miks 30 päeva väljakutsed pole parim mõte

Miks 30 päeva väljakutsed pole parim mõte

Ülimalt populaarsed paistavad olevat erinevad 30 päeva väljakutsed. Kõhulihaste harjutused, kükid, kätekõverdused jne. Eesti meedias saavutas tõeliselt suure kajastuse n-ö plankingu väljakutse.

Loe edasi

Teised postitused

Kuidas trennis järjepidevalt areneda?

Kuidas trennis järjepidevalt areneda?

Kuidas trennis järjepidevalt areneda?

Oma "Teadliku treeningu ABC" postituses kirjutasime: Kui kehal ei ole regulaarset ja piisavat koormust, ei ole tal põhjust areneda. Üks levinumaid vigu treeningutes on ühesuguste koormuste liigne kasutamine. Seetõttu ei anna treening edaspidi efekti ning saavutusvõimes tekib seisak. Kui treeningutes endiselt midagi ei muuda, on võimalik isegi töövõime vähenemine.  Teadlik treenija, kes soovib areneda, tõstab süsteemselt koormusi.

Loe edasi

Tervis või ilu- mida sina tahad?

Tervis või ilu- mida sina tahad?

Tervis või ilu- mida sina tahad?

Kas usud, et kui oleksid kõhn, kui saaksid lahti tüütutest lisakilodest, muutuks su elu kohe palju paremaks? Endale ajakirjade kaanestaare eeskujuks seades ja välist ilu taga ajades pole hea enesetunne aga üldsegi kindlustatud. 

Loe edasi