IMPULS blogi

Sportlane ja treener Evelin Talts kutsub jooksutreeningutele!

Blogi |  03. mai 2018

Sportlane ja treener Evelin Talts kutsub jooksutreeningutele!

Juba 5. mail kell 10:00 stardib Arctic spordiklubis "Jooksutreeningu ABC". Tegime lähemalt tutvust treener Evelin Taltsiga. 

Evelin Talts: "Olen sportlane ja treener. Spordiga olen seotud juba alates lasteaiast kui alustasin iluuisutamise treeningutega, kooliajal jätkasin suusatamisega ja 14-aastaselt jõudsin oma põhiala, kergejõustiku juurde. Juba lapseeast saadik on mulle väga meeldinud joosta. Nii saidki minu lemmikaladeks erinevad jooksudistantsid. Eesti meistritiitleid on ette näidata sprindist maratonini. Minu auhinnakapist leiab Eesti Meistrivõistluste kulla 400 meetri tõkkejooksus (1997) kõrvalt mitu maratonijooksu meistritiitlit. Viimase "eestikate" esikoha „hankisin“ 2017. aastal 3000 m takistusjooksus. Aastal 2012 esindasin Eestit maratonijooksus Londoni Olümpiamängudel. Minu maratonijooksu isiklik rekord on 2.39.

 

Loogiline jätk sportlikule lapsepõlvele oli õpingute jätkamine Tallinna Pedagoogikaülikooli kehakultuuri teaduskonnas, mille lõpetasin 2000 aastal. Lisaks ülikooliharidusele olen osalenud väga paljudel erialastel koolitustel.

 

Treeneritööd alustasin 1997. aastal laste kergejõustiku treenerina. Rühmatreeningute treenerina 2000. aastal. Koostan individuaalseid treeningprogramme erinevate tasemete ja erinevate eesmärkidega inimestele.

 

Vaba aega veedan palju perega. Meeldib lihtsalt kodus olla, aga ka matkamine ja reisimine kuulub meie pere hobide hulka."

Solaarium Tallinna ja Tartu IMPULS Spordiklubis

Solaarium Tallinna ja Tartu IMPULS Spordiklubis

Solaariumi leiad Tallinna ja Tartu IMPULS Spordiklubist. Luba endale killuke päikest igasse päeva.   Meie töötajad aitavad valida just Sulle sobiliku päevituskreemi ning õpetavad solaariumi õiget ja turvalist käsitsemist.  Broneeri aeg päevitamiseks klubi vastuvõtus või telefonil 651 2400 / 740 4005.   Info hindade kohta leiad nii klubi vastuvõtust, kui ka meie veebilehelt lisateenuste hinnakirjast .

Loe edasi

Teised postitused

VESIAEROOBIKA

VESIAEROOBIKA

VESIAEROOBIKA

Vesiaeroobika sobib kõigile treenitustasemest sõltumata. Vees treenimine annab hea üldfüüsilise koormuse, parandab südame tegevust, suurendab lihastoonust, arendab painduvust ja koordinatsiooni, vähendab rasva osakaalu organismis ning annab suurepärase enesetunde. Vesiaeroobika sobib väga hästi ka rasedatele, eakatele, ülekaalulistele ja samuti liigeseprobleemide korral.   Vali endale sobiv treening ja tule liikuma! Vesi teeb imet.

Loe edasi

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Pea iga treenija üheks niinimetatud treeningvahendiks on joogipudel. Täpsemalt, pudelis loksuv jook – on selleks siis vesi või midagi tummisemat. Räägime lähemalt, miks on vedeliku tarbimine treenijale oluline, ka rühmatreeningu külastajale. Keskendume täna sellele, kuidas mõjub organismile lihtsalt vee joomine ja vedelikupuudusesse jäämine.

Loe edasi