IMPULS blogi

Spinning

Blogi |  06. september 2018

Spinning

Spinning on rühmatreening muusika saatel, mida tehakse spetsiaalsetel Tomahawk ratastel. Spinninguga treenitakse südamelihast ja üldist lihasvastupidavust. Rattasõidukoormust saab muuta reguleerides ratta takistusjõudu vastavalt treenitusele, enesetundele ja treeneri juhendamisele.


Hoolikalt sätitud mugav sõiduasend annab treenijale maksimaalse naudingu ning tulemuse.

 

Parima sõidukogemuse saamiseks soovitame spinningutreeningutes kasutada pehmendusega rattapükse ja tugeva tallaga spordijalanõusid või spetsiaalseid Shimano klippidega rattakingi.

 

NB! Võta igasse treeningusse kaasa veepudel ja treeningrätik.

Spinning Tallinnas ja Tartus

 

Impuls Spordiklubist leiad mitmed spinningutreeningud vastavalt oma tasemele ja eesmärgile.

 

Alustajatele ja taasalustavatele edasijõudnutele sobib suurepäraselt Spin L1 treening. Kui soovid kogeda lisaks rattasõidule ka kerelihaste treenimisele matil, on Spin L1 + Core just Sinule.

Siserattatreeningutes juba kogenud harrastajaid kutsume Spin L2 trennidesse.

 

Tutvu klubide treeningplaaniga sulle sobivas klubis, et leida sealt alati ajakohane spinningutreeningute info.

22.04 ALUSTAB UUS IMPULS SPORDIAKADEEMIA

22.04 ALUSTAB UUS IMPULS SPORDIAKADEEMIA

Impuls Spordiakadeemia on suunatud inimestele, kes tahaksid oma ellu tuua rohkem aktiivsust, aga pole veel leidnud endale kõige õigemat treeningut. 4 nädala jooksul aitab meie treener Mariann (loe tema kohta lähemalt siit) ja Krista (loe lähemalt siit) tutvuda 8 erineva võimalusega meie majas. Spordiakadeemias osalemine on klubiliikmetele tasuta aga kohti jagub vaid esimesele 8le, seega huvi korral registeeri ennast kohe: mariann@impuls.ee  andes märku kas soov on osaleda Tallinnas või Tartus. Tartus on grupi juhiks Krista Majak, kellega toimub kohtumine E ja R, Tallinnas Mariann E ja K.   Grupile tutvustab meie treener lähemalt jõusaali ja erinevaid rühmatreeninguid.  

Loe edasi

Teised postitused

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Pea iga treenija üheks niinimetatud treeningvahendiks on joogipudel. Täpsemalt, pudelis loksuv jook – on selleks siis vesi või midagi tummisemat. Räägime lähemalt, miks on vedeliku tarbimine treenijale oluline, ka rühmatreeningu külastajale. Keskendume täna sellele, kuidas mõjub organismile lihtsalt vee joomine ja vedelikupuudusesse jäämine.

Loe edasi

Treening, mille nimetuses on

Treening, mille nimetuses on "Nõmme Kalju" osalejaid ootab üllatus!

Treening, mille nimetuses on "Nõmme Kalju" osalejaid ootab üllatus!

Head sõbrad, meil on teile vahvaid uudiseid! Jälgi meie treeningplaani ning osale kindlasti treeningus, mille nimetus sisaldab endas "Nõmme Kaljut", sest kohapeal ootab teid üllatus! ????   https://www.impuls.ee/et/treeningplaan  

Loe edasi