r

IMPULS blogi

Spinning

Blogi |  06. september 2018

Spinning

Spinning on rühmatreening muusika saatel, mida tehakse spetsiaalsetel Tomahawk ratastel. Spinninguga treenitakse südamelihast ja üldist lihasvastupidavust. Rattasõidukoormust saab muuta reguleerides ratta takistusjõudu vastavalt treenitusele, enesetundele ja treeneri juhendamisele.


Hoolikalt sätitud mugav sõiduasend annab treenijale maksimaalse naudingu ning tulemuse.

 

Parima sõidukogemuse saamiseks soovitame spinningutreeningutes kasutada pehmendusega rattapükse ja tugeva tallaga spordijalanõusid või spetsiaalseid Shimano klippidega rattakingi.

 

NB! Võta igasse treeningusse kaasa veepudel ja treeningrätik.

Spinning Tallinnas ja Tartus

 

Impuls Spordiklubist leiad mitmed spinningutreeningud vastavalt oma tasemele ja eesmärgile.

 

Alustajatele ja taasalustavatele edasijõudnutele sobib suurepäraselt Spin L1 treening. Kui soovid kogeda lisaks rattasõidule ka kerelihaste treenimisele matil, on Spin L1 + Core just Sinule.

Siserattatreeningutes juba kogenud harrastajaid kutsume Spin L2 trennidesse.

 

Tutvu klubide treeningplaaniga sulle sobivas klubis, et leida sealt alati ajakohane spinningutreeningute info.

Solaarium Tallinna ja Tartu IMPULS Spordiklubis

Solaarium Tallinna ja Tartu IMPULS Spordiklubis

Solaariumi leiad Tallinna ja Tartu IMPULS Spordiklubist. Luba endale killuke päikest igasse päeva.   Meie töötajad aitavad valida just Sulle sobiliku päevituskreemi ning õpetavad solaariumi õiget ja turvalist käsitsemist.  Broneeri aeg päevitamiseks klubi vastuvõtus või telefonil 651 2400 / 740 4005.   Info hindade kohta leiad nii klubi vastuvõtust, kui ka meie veebilehelt lisateenuste hinnakirjast .

Loe edasi

Teised postitused

Uusaastalubaduste andmine on lihtne aga kuidas need ka täide viia?

Uusaastalubaduste andmine on lihtne aga kuidas need ka täide viia?

Uusaastalubaduste andmine on lihtne aga kuidas need ka täide viia?

Igal aastavahetusel jagatakse uusaastalubadusi, julgemad küsivad ka eelmisel aastal antud lubaduste täitmise kohta. Loe lähemalt, kui kaua kulub uue harjumuse tekitamiseks, et antud lubadusest seekord edukalt kinni pidada!

Loe edasi

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Pea iga treenija üheks niinimetatud treeningvahendiks on joogipudel. Täpsemalt, pudelis loksuv jook – on selleks siis vesi või midagi tummisemat. Räägime lähemalt, miks on vedeliku tarbimine treenijale oluline, ka rühmatreeningu külastajale. Keskendume täna sellele, kuidas mõjub organismile lihtsalt vee joomine ja vedelikupuudusesse jäämine.

Loe edasi