IMPULS blogi

Sama trenn, paremad tulemused

Personaaltreener soovitab |  03. aprill 2014

Sama trenn, paremad tulemused

Spordiklubis ringi liikudes näeb inimesi, kes teevad trenni üpris sageli, kuid hoolimata rassimisest pole neil viimase aasta või poolega ette näidata erilisi tulemusi. Nad ei ole kaalu langetanud ega lihasmassi kasvatanud, nad pole eriti tugevamad ega ka vastupidavamad.

Miks küll? Vastuse küsimusele leiad siit.

Dieet - missugune neist on kõige efektiivsem?

Dieet - missugune neist on kõige efektiivsem?

Loe edasi

Teised postitused

Valgujook peale trenni? Plussid ja miinused

Valgujook peale trenni? Plussid ja miinused

Valgujook peale trenni? Plussid ja miinused

Mis on valgujookide tarbimise head ja ohud?

Loe edasi

Kuidas trennis järjepidevalt areneda?

Kuidas trennis järjepidevalt areneda?

Kuidas trennis järjepidevalt areneda?

Oma "Teadliku treeningu ABC" postituses kirjutasime: Kui kehal ei ole regulaarset ja piisavat koormust, ei ole tal põhjust areneda. Üks levinumaid vigu treeningutes on ühesuguste koormuste liigne kasutamine. Seetõttu ei anna treening edaspidi efekti ning saavutusvõimes tekib seisak. Kui treeningutes endiselt midagi ei muuda, on võimalik isegi töövõime vähenemine.  Teadlik treenija, kes soovib areneda, tõstab süsteemselt koormusi.

Loe edasi