IMPULS blogi

Mida oodata esimeselt spordiklubi külastuselt?

Blogi |  17. november 2018

Mida oodata esimeselt spordiklubi külastuselt?

Kas oled mõelnud trenni tulekule aga ei ole varasemalt spordiklubis käinud? Soovid teada, mis sind täpselt ees ootab ja mida esimeseks jõusaali- või rühmatreeninguks kaasa pakkida?

Annamegi siinkohal neist asjadest ülevaate.

 

Mida trenni minekuks kaasa pakkida?

Esimene küsimus tekib kindlasti juba kodus olles. Mida kaasa pakkida ja mida koju jätta?

 

Trennikott

Kotiks valitakse enamasti kas selja- või spordikott. Tähtis on, et valitud mahutab kõik allmainitud asjad.

 

Treeningjalanõud ja plätud

Spordiklubis on vajalikud vahetusjalanõud.

Esimeseks proovitreeninguks ei ole vaja osta kohe kõige uhkemaid ja spetsiifilisemaid trennijalanõusid. Sobivad ka klassikalised tossud või tavalised spordijalanõud, mis tõenäoliselt juba kodus olemas on.

Uute ja parimate võimalike treeningjalanõude ostule tasub mõelda peale esmast proovitreeningut, kui oled kindlalt otsustanud kinkida endale parema enesetunde läbi treeningutes osalemise.

Plätud sobivad treeningu lõpus dushi all käimiseks ja dushiruumi-basseini-sauna vahel liikumiseks.

 

Treeningriided

Eesmärgiks on leida riided, mis oleksid ühtaegu mugavad ja lubaksid end treeningus vabalt liigutada. Valik treeningriideid ja ka ujumisriideid on müügil Impuls spordiklubide fuajees.

Klassikaline lühikeste varrukatega spordipluus, spordipüksid ja naistel ka sportirinnahoidja on alustuseks sobiv komplekt.

 

Joogipudel

Treeningus tekib peagi soov janu kustutada. Võta kaasa vähemalt 0.5 liitrine pudel kas vee või spordijoogiga, aktiivsemas treeningus nagu näiteks spinningus osalemise korral suuremgi.

Kui juhtus, et seekord ununes joogipudel koju, saad ka spordiklubi vastuvõtust osta soovitud joogi.

 

Pesemisvahendid

Pesemisvahendid vali vastavalt sellele, mida sa vajad. Klassikaline kolmik on rätik, šampoon ja dušigeel.

 

Väike rätik

Kui pärast duši all käimist on vaja enda kuivatamiseks suurt rätikut, siis trennisaali võib higi pühkimiseks kaasa võtta väikese rätiku. Kasutada võib ka spordiklubides olevaid ühekordseid paberrätikuid.

 

Soovi korral enda MP3 mängija ja kõrvaklapid

Meie klubides mängib taustaks mõnus ja kaasahaarav treeningmuusika. Kui soovid kuulata enda valitud muusikat, võid loomulikult jõusaali kaasa võtta enda MP3 mängija ja enda klapid. Muide, juhtmevabade kõrvaklappidega on treenimine lihtsam.

 

Esimest korda külastajale tehakse majatuur

Impuls Spordiklubides tehakse igale uuele külastajale personaalne majatuur.

Selle käigus tutvustatakse nii hoonet, erinevaid ruume kui ka erinevaid pakutavaid treeninguid. Tuuri käigus saavad kõik küsimused vastused. Lisaks saab mitmekorruseline paljude võimalustega maja samuti tuttavaks. Nii ei pea pelgama, et uues kohas vajaliku ruumi või treening saali üles leidmine tekitab ebamugavust.

 

Alustades jõusaalist

Jõusaalis leiduvad masinad on suureks abiks sinu eesmärkide saavutamisel, ent selleks on vaja neid korrektselt kasutada.

Kui sa ei ole varem jõusaalis käinud ja soovid treeninguid alustades natuke nõu, leiad Impuls Spordiklubi jõusaalidest abivalmis valvetreeneri. Tema poole saad pöörduda ka hiljem, küsimuste tekkdies või harjutuse sooritusele tagasisidet soovides.

Hea võimalus kiiremate tulemuste saavutamiseks on tellida personaalne treening- ja toitumiskava, mis üksteist toetades aitavad sul kiirelt soovitud eesmärgid saavutada.

 

Esimest korda rühmatrennis

Kui jõusaalis olevate masinate kasutamine pole sinu maitse, ei tähenda see, et spordiklubist loobuma peaks. Spordiklubide saalides toimub suur hulk rühmatreeninguid ja kindlasti leiad sealt endale midagi sobivat – soovid aktiivset ja tantsulist tunnikest? Intensiivset kardio- või lihastrenni? Midagi kehale ja meelele? Katseta erinevaid rühmatreeninguid ja vaata, milline kõige rohkem meele järgi on.

 

Impuls Spordiklubides ootavad sind ka bassein ja ujumiskursused

Kuna Impuls Spordiklubides tegutseb ka ujumisakadeemia, on seal midagi ka veesõpradele. Ujumiskursuseid korraldatakse ühtviisi nii täiskasvanutele kui lastele ning pole paremat aega ujumisega alustamiseks kui just nüüd. Suve saabudes on vesi juba tuttav keskkond.

 

Kui trenn saab läbi

Esimese trenni lõppedes on meeleolu laes, isegi kui keha on täiesti väsinud. Just siis on hea mõte enne lahkumist ujuda natuke lõõgastuseks basseinis või visata leili saunas. Miks mitte mõlemat?

Impuls Spordiklubides ootavad sind heal tasemel bassein ja saun, ning seda nii Tallinna kui ka Tartu klubis.

 

Üks kuutasu, treeningud Tallinnas ja Tartus.

Trenn on positiivne sõltuvus ja kui sa liigud oma elustiili tõttu Eesti kahe suurima linna vahelt, ei pea sa ühtegi treeningkorda vahele jätma, sest Impuls Spordiklubi Tartu ja Tallinna spordikomplekse saad kasutada sama kuutasu eest.

 

Miks üldse trenni teha?

Järjepidevalt trenniga tegelejatel on sellele küsimusele vastus olemas, kuid kui spordiklubis käimine pole veel meeldivaks rutiiniks muutunud, võib tõesti tekkida mõte, miks seda üldse teha. Muidugi on esimeseks vastuseks trennitegemisest saadav hea tuju.

Inimene on oma olemuselt loodud aktiivselt tegutsema. Sporti tehes avastad üsna varsti, et igapäevane stress väheneb, samas kui energia, enesega rahulolu, enesehinnang ja enesekindlus suurenevad.

Teiseks põhjuseks, miks trenn oma elu osaks muuta, on ka sinu paranev füüsiline vorm! Tugevam, saledam, tervislikum või paindlikum keha – ükskõik, mis on su eesmärk, regulaarselt selle nimel töötades, on see võimalik.

 Pole midagi paremat kui kogeda seda, kuidas varem kättesaamatuna tunduv eesmärk kätte on saavutatud. Ja siis pole muud, kui seada uus eesmärk ja selle suunas tegutsema asuda.

Jõusaali seeriavõistlus: VÕISTLUSSÜSTEEM

Jõusaali seeriavõistlus: VÕISTLUSSÜSTEEM

  KLUBI IMPULS SEERIAVÕISTLUS Võistlussüsteem 2018/2019       * 5-etapiline * Iga etapp 2 ala (kokku 10) * Teisipäevad * 17-21:00 * Sooritus: maksimum kordused/aeg * Registreerimine vastuvõtus * Osaleda saavad ka mitteklubiliikmed  

Loe edasi

Teised postitused

Jõusaali seeriavõistluse IV etapi tulemused

Jõusaali seeriavõistluse IV etapi tulemused

Jõusaali seeriavõistluse IV etapi tulemused

Jõusaali seeriavõistluse IV etapi tulemused       Rippes jalatõsted - maksimum kordused MEHED 1. Tambet Toomela 127x - 12p 2. Rain Koppel 116x - 10p 3. Markku Nurme 97x - 8p 4. Raul Vahur Kiis 91x - 6p 5. Priit Transtok 56x - 5p 6. Aleks Krause 26x - 4p   NAISED 1. Andra Moistus 151x - 12p 2. Kristi Vaino 53x - 10p 3. Anna Gromova 51x - 8p 4. Janika Purik 46x - 6p 5. Eva-Maria Truve 43x - 5p 6. Merlin Liis 36x - 4p   Staatiline kükk (naistel lisaraskus 10kg, meestel 15kg) MEHED 1. Rahul Vahur Kiis 15min 1sek - 12p 2. Markku Nurme 10min 4sek - 10p 3. Tambet Toomela 8min 1sek - 8p 4. Rain Koppel 4min 37sek - 6p 5. Priit Transtok 2min 22sek - 5p NAISED 1. Andra Moistus 15min 1sek - 12p 2. Eva-Maria Truve 7min 2sek - 10p 3. Merlin Liis 6min 3sek - 8p 4. Kristi Vaino 3min 25sek - 6p 5. Anna Gromova 3min 9sek - 5p 6. Janika Purik 2min 53sek - 4p 7. Ksenja Ponomarjova 2min 40sek - 3p   KOKKUVÕTE (rippes jalatõsted + kükk) MEHED 1. Tambet Toomela - 20 punkti 2. Rahul Vahur Kiis - 18 punkti 3. Markku Nurme - 18 punkti Esikolmikus viiki jäämisel arvestatakse alade suuremat vahet 4. Rain Koppel - 16 punkti 5. Priit Transtok - 10 punkti 6. Aleks Krause - 4 punkti NAISED 1. Andra Moistus - 24 punkti 2. Kristi Vaino - 16 punkti 3. Eva-Maria Truve - 15 punkti 4. Anna Gromova - 13 punkti 5. Merlin Liis - 12 punkti 6. Janika Purik - 10 punkti 7. Ksenja Ponomarjova - 3 punkti    

Loe edasi

1 päev on jäänud, et võtta välja oma kingitus!

1 päev on jäänud, et võtta välja oma kingitus!

1 päev on jäänud, et võtta välja oma kingitus!

Viimane võimalus täita uusaastalubadus veel  täna (31.01.2020)  ja saada selle eest koguni 2 kingitust Esimene kuu kingituseks (tasuta treeninguid) Impuls Spordiklubis Impuls Spordiklubi pehme rätik Paketi saad soetada Impuls Spordiklubi kodulehel siin  https://www.impuls.ee/et/hinnakiri  või klubi vastuvõtus Tartus või Tallinnas.    

Loe edasi