r

IMPULS blogi

Massaazh Tallinnas ja Tartus

Blogi |  06. september 2018

Massaazh Tallinnas ja Tartus

Tallinna klubis

Massaažiaja broneerimine klubi vastuvõtus või telefonil 651 2400.

 

Massööride tööajad:

 

  • E, K, N – Anneli Ausman  kokkuleppel tel. 515 1366  (www.a-massaaz.eu)
    klassikaline-, spordi- ja tselluliidimassaaž

 

  • R, L –  Meelika Ebrok  kokkuleppel tel. 525 1897
    füsioteraapia (ka rasedatele), klassikaline- ja spordimassaaž

 

  • P – Mart Mustkivi kokkuleppel tel. 527 5503
    Shindo massaaž Jaapanist (pane selga mugavad riided)

 

  • T, K, R ja P - Siiri Mustkivi (lapsehoolduspuhusel)

 

Info hindade kohta leiad klubi vastuvõtust ning meie veebilehelt.

 

  • Klassikaline massaaž

  • Spordimassaaž

  • Tselluliidimassaaž

  • Füsioteraapia

 

Massaažiliikide tutvustused leiad lehe lõpust!

Tartu klubis

Massaažiaja broneerimine klubi vastuvõtus või telefonil 740 4005.

 

Massööride tööajad:

  • E - R kell 13-21- Angela Suurmann
  • E - R 8-13 ja L 11-13 - Kaari Annama

 

Info hindade kohta leiad klubi vastuvõtust ning meie veebilehelt.

 

  • Klassikaline Rootsi Massaaž

  • Klassikaline massaaž surnumere sooladega

  • Spordimassaaž

  • Kupumassaaž

  • Meemassaaž

  • Tai massaaž

  • Lõõgastav massaaž aroomiõlidega

  • Rasedate massaaž

 

Massaazhiliikide tutvustused:

  • Klassikaline massaaž ehk Rootsi massaaž

  • See on kõige levinuim massaažilik lääne kultuuriruumis. Vastavalt kliendi soovile või vajadusele toimub massaaž kogu kehale või problemaatilistele piirkondadele. Massaaž mõjub tasakaalustavalt psüühikale, lõõgastavalt lihaskonnale, aktiveerivalt lümfi- ja vereringele ning immuunsüsteemile tõstes keha vastupanuvõimet haigustele.

 

  • Spordimassaaž

  • Spordimassaaž on näidustatud füüsiliselt aktiivsele inimesele. Lisaks klassikalise massaaži võtetele rakendatakse erinevaid tehnikaid närvi-lihasaparaadi mõjutamiseks, et aidata kaasa sportlase/tervisesportlase saavutusvõime tõstmisele ja kiiremale taastumisele peale füüsilist pingutust. Olenevalt vajadusest jaguneb spordimassaaž oma põhiolemuselt võistluseelselt ja võistlusjärgseks massaažiks.

 

  • Füsioterapeudi vastuvõtt

  • Füsioterapeudi juurde pöördumise põhjuseks on valdavalt soov leida lahendus tugiliikumisaparaadi probleemidele, nagu valu, mis piirab aktiivset liikumist ja igapäevategevusi. Põhjusteks võivad olla lihasjõudluse langus, liigesliikuvuse piiratus või muud tervisega seotud probleemid. Füsioteraapia koosneb füsioterapeutilisest hindamisest, füsioteraapia plaani koostamisest, terapeutilises raviprotsessis osalemisest ning ravidünaamika hindamisest.

 

  • Shindo massaaž

  • Jaapanist pärit Shindo ühendab iidsed idamaised tarkused kaasaegsete teadmistega inimese anatoomiast ja füsioloogiast. Shindo käsitlus inimesest on terviklik, kus igal elundil ja energiakanalil on täita konkreetsed ülesanded. Shindo võtetega saab saavutada keha ja meele tasakaalu, vabastades keha ja vaimu sinna kuhjunud füüsilistest- ja emotsionaalsetest pingetest. Massaaži ajaks pane selga mugavad riided ja jalga (varvas)sokid.  

 

  • Kupumassaaž

  • Kupumassaaži toimemehhanism põhineb lümfi- ja vereringe aktiviseerimisel ning naha hüpereemia (nahaõhetuse) tekitamisel, mille kaudu mõjutatakse naharetseptoreid ja nendega seotud organsüsteeme. Kupumassaaž kombineeritakse klassikalise massaažiga. Kupumassaaž toetab külmetushaiguste ravi, leevendab liigeshaiguste vaevusi ja mõjub ennetavalt tselluliidi tekkimisele ja vähendab olemasolevat tselluliiti.

NB! Kuppudega tekitatud tugev vaakum võib esile kutsuda hematoome (verevalumeid). Ei sobi vasotoomiliste (veresoonte) probleemide puhul!

 

  • Tselluliidimassaaž

  • Tselluliidumassaažis kasutatakse spetsiaalseid lümfi- ja vereringet aktiveerivaid massaaživõtteid. Olenevalt näidustustele kasutatakse massaažis spetsiaalseid õlisid, kreeme, geele ja muid abivahendeid mille kaasabil tõhustatakse tselluliidist haaratud kehapiirkonna ainevahetust ja taastatakse naha elastsus. Tselluliidi olemasolul on tulemuse saavutamiseks vajalik massaažis käia regulaarselt ja läbida pikem massaažikuur. Sobib ka profülaktilisel eesmärgil vältimaks rasvaladestuste tekkimist.

 

  • Massaaž raseduse ajal

  • Raseduseaegne massaaž on lapseootel naisele toeks nii vaimselt, füüsiliselt kui sotsiaalselt. Rasedate massaaž aitab leevendada lapseootamisega kaasnevaid füüsilisi ja psüühilisi vaevusi. Muutustest tingitud seljavalud, rasedusega kaasnevad jalgade tursed, meeleolu muutused.
  •  
  • Kui soovid lisaks lõõgastavale ja taastavale massaažile ka päevitunud jumet, võib sulle huvi pakkuda ka solaarium.
Kalorite põletamine ja parema vormi saavutamine spinningutreeningu abil

Kalorite põletamine ja parema vormi saavutamine spinningutreeningu abil

Ruumitäis inimesi treeneri juhendamisel muusika saatel jalgratastel väntamas!? Tere tulemast spinningusse ehk siserattasõidu treeningule! Kui kahtled, kas selline treening on ikka sinu jaoks, jätka lugemist. (Fotol on Tartu Impuls Spordiklubi spinningusaal.)

Loe edasi

Teised postitused

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Pea iga treenija üheks niinimetatud treeningvahendiks on joogipudel. Täpsemalt, pudelis loksuv jook – on selleks siis vesi või midagi tummisemat. Räägime lähemalt, miks on vedeliku tarbimine treenijale oluline, ka rühmatreeningu külastajale. Keskendume täna sellele, kuidas mõjub organismile lihtsalt vee joomine ja vedelikupuudusesse jäämine.

Loe edasi

Jõusaal Tartu Impuls Spordiklubis

Jõusaal Tartu Impuls Spordiklubis

Jõusaal Tartu Impuls Spordiklubis

Kas teadsid, et Impuls Spordiklubi jõusaal Tartus on 473 m 2  suurune ning seal on kasutusel parimad seadmed firmadelt Gym80, TechnoGym, Matrix ja Life Fitness?   See on tõesti tore, aga olgem ausad, iga kaasaegne ja endast lugupidav spordiklubi varustab oma jõusaali tipptasemel tehnikaga ning kui sa pole just pikaaegne rauatõstja, ei ütle mainitud firmade nimed sulle just üleliia palju.   Seega – me ei hakka sind liigsete tehniliste detailidega koormama, vaid räägime olulisest, ehk sellest, mida oleme me teinud, et tagada sulle  terviklik ja mõnusa atmosfääriga trennitegemise keskkond . Nii oskad otsustada, kas  liituda  meie kokkuhoidva spordiperega või on mõni muu lahendus sinu jaoks parem.

Loe edasi