IMPULS blogi

Kui sööme nagu kiviajal

Personaaltreener soovitab |  16. september 2014

Kui sööme nagu kiviajal

Kas kuulutada nurjunuks enamik toiduainetööstuse saavutusi ja süüa jälle nii nagu meie esivanemad üüratu kauges minevikus? 

Kuigi paleodieedi poolehoidjad propageerivad erinevaid me­nüüsid, tähendab kõnealune dieet eeskätt kala, liha, muna juur-­ ja puuviljade, pähklite­seemnete söömist ja tervislike õlide tarbimist ning hoi­dumist teravilja­ ja piimatoodetest, kaun­viljadest, suhkrust ja soolast. Põhjenduseks öeldakse, et kuna oleme viimati nimetatud toiduaineid evolutsiooni mõistes tarbinud lühikest aega (vähem kui 10 000 aastat), pole meie organism nendega kohanenud, mistõttu tekivad terviseprobleemid. Loe paleodieedist lähemalt siit.

Ülekaalulisus, rasvumine ja empaatia ehk ka Sina oleksid paks, kui

Ülekaalulisus, rasvumine ja empaatia ehk ka Sina oleksid paks, kui

Mina ei ole ülekaaluline sellepärast, et kõik mu ümber soodustab normaalkaalu ja sportlikku eluviisi. Esiteks olen ma väikesest peale palju sportinud. See on juurutanud minus harjumuse trenni teha. Teiseks kolisin ma varakult vanemate juurest ära, hakkasin iseseisvalt elama ning ka oma toitumisotsuseid ise langetama. Kolmandaks, mu elukaaslane sööb tervislikult. Ma võiksin seda nimekirja veel pikalt jätkata: ma töötan personaaltreenerina ja mu spordiklubi asub 15 minutise jalutuskäigu kaugusel jne.

Loe edasi

Teised postitused

Rasvapõletus sõltub energiadefitsiidist

Rasvapõletus sõltub energiadefitsiidist

Rasvapõletus sõltub energiadefitsiidist

Igal nädalal puutuvad treenerid kokku inimestega, kes on kuskilt kuulnud, et kehakaalu (rasvamassi) vähendamiseks tuleb treenida mingis spetsiifilises pulsivahemikus, mida nimetatakse rasvapõletustsooniks. Kui tõhus selline treening kehakaalu mõttes on?

Loe edasi

Paleo dieet ja toitumine

Paleo dieet ja toitumine

Paleo dieet ja toitumine

Tutvu paleo dieedi põhimõtete, plusside ja miinustega.

Loe edasi