IMPULS blogi

Kui sööme nagu kiviajal

Personaaltreener soovitab |  16. september 2014

Kui sööme nagu kiviajal

Kas kuulutada nurjunuks enamik toiduainetööstuse saavutusi ja süüa jälle nii nagu meie esivanemad üüratu kauges minevikus? 

Kuigi paleodieedi poolehoidjad propageerivad erinevaid me­nüüsid, tähendab kõnealune dieet eeskätt kala, liha, muna juur-­ ja puuviljade, pähklite­seemnete söömist ja tervislike õlide tarbimist ning hoi­dumist teravilja­ ja piimatoodetest, kaun­viljadest, suhkrust ja soolast. Põhjenduseks öeldakse, et kuna oleme viimati nimetatud toiduaineid evolutsiooni mõistes tarbinud lühikest aega (vähem kui 10 000 aastat), pole meie organism nendega kohanenud, mistõttu tekivad terviseprobleemid. Loe paleodieedist lähemalt siit.

Venitusharjutused aitavad treenijat mitmeti

Venitusharjutused aitavad treenijat mitmeti

Loe edasi

Teised postitused

Vesi on Sulle oluline!

Vesi on Sulle oluline!

Vesi on Sulle oluline!

Kõik meie rakud sisaldavad vett. Ligikaudu 60% kehamassist on vesi. See, kui palju vett me sisaldame, sõltub sellest kui palju meil rasva- ja lihasmassi on ning kui hästi me hüdreeritud oleme. Erinevad rakud sisaldavad erinevat kogust vett: luud sisaldavad 22% vett, rasvkude 25%, lihasrakud 75% ja veri ligikaudu 83%. Ka rakkudest väljaspool on vett (ca 1/3 kogu keha veekogusest).

Loe edasi

Kaalust alla kiiresti ja püsivalt võtmiseks taltsuta isusid

Kaalust alla kiiresti ja püsivalt võtmiseks taltsuta isusid

Kaalust alla kiiresti ja püsivalt võtmiseks taltsuta isusid

Enamik inimesi, kes kiiresti kaalust alla võtavad, kasvatab need kilod aasta või mõne jooksul tagasi. See on kurb statistika, mida aga on võimalik muuta.

Loe edasi