r

IMPULS blogi

Jõusaali seeriavõistluse II etapi tulemused

Blogi |  22. november 2018

Jõusaali seeriavõistluse II etapi tulemused

Kelgu lükkamine ja tõmbamine

 

Naised 4x9m

Kristi Vaino                          24,12 sekundit                              12p
Jaanika Saareleht              24,35 sekundit                                10p
Andra Moistus                    29,4 sekundit                                  8p
Merlin Liis                            35,01 sekundit                               6p
Margit Liiv                           42,17 sekundit                                5p

 

 

Mehed 6x 9m

Markku Nurme                  42,56 sekundit                                 12p
Karl-Rihard Penu               42,68 sekundit                                 10p
Erki Sõõrde                         42,95 sekundit                               8p
Rain Koppel                         43,11 sekundit                              6p
Tambet Toomela               44,89 sekundit                                 5p
Rašid Pulatov                     45,15 sekundit                                4p
Tanar Aron                          47,42 sekundit                               3p
Priit Transtok                      49,42 sekundit                                2p
Andris-Erik Popp               52,29 sekundit                                1p
Madis Allik                           1 minut 05, 72 sekundit                 0p
Riho Saksus                         1 minut 06,18 sekundit                 0p

Raskuse hoidmine

Naised 10kg

Andra Moistus                    1 minut 6,35 sekundit                    12p
Jaanika Saareleht              42,13 sekundit                               10p
Kristi Vaino                         40,86 sekundit                                8p
Merlin Liis                            11,88 sekundit                               6p
Margit Liiv                           9,75 sekundit                                  5p

 

 

Mehed 15kg

Markku Nurme                  1 minut 1,95 sekundit                      12p
Andris-Erik Popp               57,89 sekundit                                10p
Madis Allik                           57,13 sekundit                              8p
Tambet Toomela               56,5 sekundit                                   6p
Rašid Pulatov                     54,02 sekundit                               5p
Tanar Aron                          53,58 sekundit                              4p
Riho Saksus                         52,55 sekundit                            3p
Karl-Rihard Penu               52,13 sekundit                               2p
Rain Koppel                         46,47 sekundit                             1p
Erki Sõõrde                         32,53 sekundit                              0p
Priit Transtok                      29,38 sekundit                               0p

 

 

II etapi kokkuvõte

 

Naised

Andra Moistus                               20p (raskuse hoidmine 1 minut 6,35 sekundit)
Jaanika Saareleht                         20p (raskuse hoidmine 42,13 sekundit)
Kristi Vaino                                    20p (raskuse hoidmine 40,86 sekundit)
Merlin Liis                                      12p
Margit Liiv                                      10p

 

 

Mehed

Markku Nurme                              24p
Karl-Rihard Penu                          12p
Tambet Toomela                           11p (kelgu lükkamine 44,89 sekundit)
Andris-Erik Popp                           11p (kelgu lükkamine 52,29 sekundit)
Rašid Pulatov                                9p (raskuse hoidmine 54,02 sekundit)
Rain Koppel                                   9p (raskuse hoidmine 46,47 sekundit)
Erki Sõõrde                                   8p (kelgu lükkamine 42,95 sekundit)
Madis Allik                                     8p (kelgu lükkamine 1 min 5,72 sekundit)
Tanar Aron                                    7p
Riho Saksus                                  3p
Priit Transtok                                 2p

VESIAEROOBIKA

VESIAEROOBIKA

Vesiaeroobika sobib kõigile treenitustasemest sõltumata. Vees treenimine annab hea üldfüüsilise koormuse, parandab südame tegevust, suurendab lihastoonust, arendab painduvust ja koordinatsiooni, vähendab rasva osakaalu organismis ning annab suurepärase enesetunde. Vesiaeroobika sobib väga hästi ka rasedatele, eakatele, ülekaalulistele ja samuti liigeseprobleemide korral.   Vali endale sobiv treening ja tule liikuma! Vesi teeb imet.

Loe edasi

Teised postitused

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Pea iga treenija üheks niinimetatud treeningvahendiks on joogipudel. Täpsemalt, pudelis loksuv jook – on selleks siis vesi või midagi tummisemat. Räägime lähemalt, miks on vedeliku tarbimine treenijale oluline, ka rühmatreeningu külastajale. Keskendume täna sellele, kuidas mõjub organismile lihtsalt vee joomine ja vedelikupuudusesse jäämine.

Loe edasi

Maksuvaba sporditoetus on kasulik nii tööandjale kui töötajale

Maksuvaba sporditoetus on kasulik nii tööandjale kui töötajale

Maksuvaba sporditoetus on kasulik nii tööandjale kui töötajale

Spordi- ja tervisekulutuste maksuvaba hüvitamine on tööandja jaoks võimalik alates 2018. aasta algusest.   Maksusoodustuse tagamõte on võimaldada tööandjal maksuvabalt toetada töötajate tervise edendamisega seotud kulusid. See peaks ideaaljuhul vähendama lõpuks töötajate haiguspäevade arvu. Mida tasub spordikulude hüvitamise kohta täpsemalt teada?

Loe edasi