r

IMPULS blogi

IMPULS ESITLEB: JÕUSAALI SEERIAVÕISTLUS / 2. ETAPP

Blogi |  05. november 2018

IMPULS ESITLEB: JÕUSAALI SEERIAVÕISTLUS / 2. ETAPP

 

Aeg võtta vastu teine väljakutse - 20. novembril 2018 palume hoida raskust ja tõmmata kelku.

 

Auhinnad on teisel etapil pannud välja XXX ja peaauhinnaks TERVE AASTA TASUTA treeninguid Impuls Tallinn spordiklubis! 

Osalejatel palume registreeruda Impuls Tallinn spordiklubi vastuvõtus ja osaleda võivad ka mitteklubiliikmed. Jõusaali seeriavõistlustel hindame võistlejaid aja või maksimum korduste arvu põhjal. Peaauhinnale kandideerivad osalejad, kes on osalenud vähemalt neljal etapil. 

Tule ja pane end proovile!

 

 

II etapp - 20 november

 

1) Raskuse hoidmine

 

- sooritus: maksimum aeg

- seistes vastu seina, ketas (peaaegu) sirgetel kätel õlajoone kõrgusel (mitte madalamal)

- raskus meestel 15kg, naistel 10kg

 

2) Kelgu lükkamine + tõmbamine

 

- sooritus: distants aja peale

- mehed 6x8m, naised 4x8m

- raskus meestel kehakaal x 1,25 , naistel kehakaal x 0,75

Spinning

Spinning

Spinning on rühmatreening muusika saatel, mida tehakse spetsiaalsetel Tomahawk ratastel. Spinninguga treenitakse südamelihast ja üldist lihasvastupidavust. Rattasõidukoormust saab muuta reguleerides ratta takistusjõudu vastavalt treenitusele, enesetundele ja treeneri juhendamisele. Hoolikalt sätitud mugav sõiduasend annab treenijale maksimaalse naudingu ning tulemuse.   Parima sõidukogemuse saamiseks soovitame spinningutreeningutes kasutada pehmendusega rattapükse ja tugeva tallaga spordijalanõusid või spetsiaalseid Shimano klippidega rattakingi.   NB! Võta igasse treeningusse kaasa veepudel ja treeningrätik.

Loe edasi

Teised postitused

VÄLITREENINGUD ALUSTAVAD TAAS!

VÄLITREENINGUD ALUSTAVAD TAAS!

VÄLITREENINGUD ALUSTAVAD TAAS!

Naudi suve ja treeni värskes õhus!   Välitreeningud alustavad Tartus juba 06.05 ja Tallinnas 08.05, mis ootavad liituma ka Sind! Välitreeningud leiavad aset Tartus igal esmaspäeval kell 18:30 ja Tallinnas igal kolmapäeval kell 17.45. Laura Põldoja (Tartus) ja Raina Kausi (Tallinn) juhendamisel saad mänguliselt anda väljakutse oma üldfüüsisele. Klubi mitteliikmetele on treeningu tasu 7 € ning vajalik on eelnev registreerimine klubi vastuvõtus või telefonil 740 4005 (Tartu) või +372 651 2400 (Tallinn)    Õues toimuv vorm on 60 minutiline kõiki keha suuremaid lihasgruppe treeniv tund.  Lihaseid ja seega ka keha vormiv treening ringtreeningu võtmes, mis koosneb vabade - ja omakeha raskusega sooritatud harjutustest. Treeningusse on oodatud kõik , kes soovivad  oma treeningplaani mitmekesistada, samuti  välitreeningutega algust teha.        

Loe edasi

Töötajate motiveerimine spordiklubi liikmelisusega

Töötajate motiveerimine spordiklubi liikmelisusega

Töötajate motiveerimine spordiklubi liikmelisusega

Kuidas teha enda töökuulutust ja motivatsioonipaketti atraktiivsemaks? Seis tööturul on hetkel pingeline ja tööjõupuudus annab juba kõikides valdkondades tunda. Häid töötajaid tuleb järjest suurema hoolega otsida ning nende hoidmiseks üha enam pingutada. Pelgalt palk enam ei meelita. See paneb ettevõtjad pead murdma, millega enda tööpakkumist ja -kohta teha õigele inimesele apetiitsemaks.

Loe edasi