IMPULS blogi

IMPULS ESITLEB: JÕUSAALI SEERIAVÕISTLUS / 2. ETAPP

Blogi |  05. november 2018

IMPULS ESITLEB: JÕUSAALI SEERIAVÕISTLUS / 2. ETAPP

 

Aeg võtta vastu teine väljakutse - 20. novembril 2018 palume hoida raskust ja tõmmata kelku.

 

Auhinnad on teisel etapil pannud välja XXX ja peaauhinnaks TERVE AASTA TASUTA treeninguid Impuls Tallinn spordiklubis! 

Osalejatel palume registreeruda Impuls Tallinn spordiklubi vastuvõtus ja osaleda võivad ka mitteklubiliikmed. Jõusaali seeriavõistlustel hindame võistlejaid aja või maksimum korduste arvu põhjal. Peaauhinnale kandideerivad osalejad, kes on osalenud vähemalt neljal etapil. 

Tule ja pane end proovile!

 

 

II etapp - 20 november

 

1) Raskuse hoidmine

 

- sooritus: maksimum aeg

- seistes vastu seina, ketas (peaaegu) sirgetel kätel õlajoone kõrgusel (mitte madalamal)

- raskus meestel 15kg, naistel 10kg

 

2) Kelgu lükkamine + tõmbamine

 

- sooritus: distants aja peale

- mehed 6x8m, naised 4x8m

- raskus meestel kehakaal x 1,25 , naistel kehakaal x 0,75

UUS! ALUSTAB SELLE KEVADE VIIMANE ALGAJATE UJUMISKURSUS TARTUS!

UUS! ALUSTAB SELLE KEVADE VIIMANE ALGAJATE UJUMISKURSUS TARTUS!

Meie ujumisakadeemia on mõeldud kõigile, kes soovivad õppida ujuma või tahavad lihvida oma ujumisvõtteid ja vees tegutsemise oskusi. Alates 06.05 alustab Impuls Tartu Ujumisakadeemia algajate grupiga. Treeningu pikkuseks on 45 minutit.    Grupp kohtub kaks korda nädalas - esmaspäeviti ja kolmapäeviti, järjestikul 4 nädalal. Kursuse hinnaks on klubiliikmetele 30€ ja mitteliikmele 50€   Informatsioon ja kursustele registreerumine spordiklubi Impuls vastuvõtu telefonil 7 404 610 või e-postiga:  infotartu@impuls.ee

Loe edasi

Teised postitused

Laste ujumistreeningud Impuls Tallinna Spordiklubis

Laste ujumistreeningud Impuls Tallinna Spordiklubis

Laste ujumistreeningud Impuls Tallinna Spordiklubis

Ootame laste ujumistreeningutesse huvilisi terve septembrikuu!

Loe edasi

VESIAEROOBIKA

VESIAEROOBIKA

VESIAEROOBIKA

Vesiaeroobika sobib kõigile treenitustasemest sõltumata. Vees treenimine annab hea üldfüüsilise koormuse, parandab südame tegevust, suurendab lihastoonust, arendab painduvust ja koordinatsiooni, vähendab rasva osakaalu organismis ning annab suurepärase enesetunde. Vesiaeroobika sobib väga hästi ka rasedatele, eakatele, ülekaalulistele ja samuti liigeseprobleemide korral.   Vali endale sobiv treening ja tule liikuma! Vesi teeb imet.

Loe edasi