r

IMPULS blogi

BASSEIN

Blogi |  06. september 2018

BASSEIN

Meil on kolme ujumisrajaga basseinid sügavusega 120-160 cm. Vee temperatuur on 27ºC, õhk 29ºC.

 

Basseinis toimuvad vesiaeroobikatreeningud, ujumistreeningud lastele ja täiskasvanutele ning spetsiaalselt tulevastele emadele on mõeldud rasedate vesiaeroobika. Samaaegselt vesiaeroobikatreeningutega on ujumiseks alati eraldatud vaba rada.

RASEDATE TREENINGUD

RASEDATE TREENINGUD

Rasedatele mõeldud treeningutes osalemine ei eelda klubiliikmeks olemist. Palume rasedate treeningutesse eelregistreerida klubi vastuvõtus või telefonil 651 2400, palume e-maili teel broneeringuid mitte teha. Mom's Aqua  rühmatreening Mom's Yoga 90 (joogatreening koos teemakohase vestlusringiga)  Mom's Yoga 90 kaaslasele  Normipärase raseduse korral või eelnevalt treeneriga konsulteerinud naine võib osa võtta ka enamus basseinitundidest, rahulikumatest rühmatreeningutest ja soovi korral treenida end ka jõusaalis.   Hinnad leiate meie veebilehelt  h innakirja  alt.

Loe edasi

Teised postitused

Meeme Männiste:

Meeme Männiste: "olin mägirattasõidus lausa “elukutseline harrastaja”"

Meeme Männiste: "olin mägirattasõidus lausa “elukutseline harrastaja”"

Meie spinningutreenerite kuldvarasse kuuluv Meeme Männiste on tõeliselt mitmekülgne inimene. Uurisime ka temalt, millal sai alguse huvi rattaspordi vastu ning kuidas armastab ta veeta oma vaba aega.

Loe edasi

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Vedeliku tarbimise olulisusest

Pea iga treenija üheks niinimetatud treeningvahendiks on joogipudel. Täpsemalt, pudelis loksuv jook – on selleks siis vesi või midagi tummisemat. Räägime lähemalt, miks on vedeliku tarbimine treenijale oluline, ka rühmatreeningu külastajale. Keskendume täna sellele, kuidas mõjub organismile lihtsalt vee joomine ja vedelikupuudusesse jäämine.

Loe edasi